Proclear 1 day Multifocal - jsou jednodenní kontaktní čočky z nového hydrogelového materiálu s vyšším obsahem vody pro lepší snášenlivost. Asferická přední plocha kontaktních čoček Proclear 1 Day Multifocal a nejnovější desing zadní plochy a okrajů napomáhají těmto čočkám řešit i horší viditelnost za šera. Pohodlné a příjemné kontaktní čočky Proclear 1 Day Multifocal zcela nahrazují Biomedics 1 day. Podle vyjádření výrobce není pro přechod mezi těmito dvěma modely potřeba reaplikace.
Čoček v krabičce
30
Materiál
Omafilcon A
Plánovaná výměna (dní)
1
UV filtr
ne
Zakřivení
8.7
Propustnost kyslíku (Dk/t)
37
Průměr (mm)
14,0
Manipulační zbarvení
ano
Výrobce
Cooper Vision
Obsah vody (%)
60
Adice
HI (MAX ADD +2.50)
Indikátor rub-líc
ne
Dominance
Dominantní
Dioptrický rozsah
+6,00 to -10,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -10,00 step 0,50 dpt.)
Čoček v krabičce
30
Materiál
Omafilcon A
Plánovaná výměna (dní)
1
UV filtr
ne
Zakřivení
8.7
Propustnost kyslíku (Dk/t)
37
Průměr (mm)
14,0
Manipulační zbarvení
ano
Výrobce
Cooper Vision
Obsah vody (%)
60
Adice
HI (MAX ADD +2.50)
Indikátor rub-líc
ne
Dominance
Dominantní
Dioptrický rozsah
+6,00 to -10,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -10,00 step 0,50 dpt.)
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies
Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu.
Google Ads
Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí.
Google Analytics
Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy.
Smartsupp
Nástroj pro instantní komunikaci s klientem
Seznam.cz
Retargeting pro lepší cílení reklamy.
Facebook
Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook